Veel gestelde vragen
Bekijk hieronder de meeste gestelde vragen door werkgevers.
Staat uw antwoord hier niet bij? Stel uw vraag door het contactformulier in te vullen.
Tip!
Bekijk ook onze instructievideo's
Inloggen
Ik heb problemen met inloggen, waaraan kan dit liggen?+ |
1) U probeert in het verkeerde gedeelte van onze website in te loggen. Werkgevers kunnen inloggen op het werkgeversgedeelte van onze website.
2) Het kan te maken hebben met de instellingen van uw browser, bijv. dat cookies niet zijn toegestaan.
3) Uw virusscanner staat het plaatsen van cookies op uw computer van onze site niet toe.
4) De datum/tijd op uw computer wijken (sterk) af van de juiste datum/tijd.
5) Het probleem wordt veroorzaakt doordat je onze pagina binnen het scherm van je webmail opent. Wanneer je in een nieuw browser window naar onze site gaat kan je inloggen.
6) U heeft niet de juiste inloggegevens. Wanneer u de melding krijgt dat het e-mailadres en wachtwoord niet overeen komen kunt u klikken op “wachtwoord vergeten”. U ontvangt dan een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Bent u vergeten met welk e-mailadres u aan bent gemeld? Stuur dan even een e-mail naar helpdesk@meesterbaan.nl met daarin uw naam, de naam van uw school en uw telefoonnummer
|
Vacatures
Hoe lang staan vacatures op de website?+ |
De vacatures die door de scholen geplaatst zijn worden standaard 30 dagen getoond. Daarna worden de vacatures inactief. Om een vacature weer te activeren kan de school inloggen en vervolgens voor de desbetreffende vacature(s) op WIJZIG te klikken en deze vervolgens een nieuwe datum in te voeren.
|