FAQ


Documenten

Meest gestelde vragen


Aan de linkerkant kunt u een keuze maken over het onderwerp waarover u een vraag heeft.

Tip! Bekijk ook onze instructievideo's

Hoe kan ik mijn inloggegevens opvragen?

Een nieuw wachtwoord is via deze link aan te vragen. Ontvang je geen mail? Voeg dan het mailadres servivce@meesterbaan.nl aan de contacten toe en probeer het nog een keer. Lukt het dan nog niet, stuur dan even een mailtje naar info@meesterbaan.nl .  

Voor werkgevers:
Werkgevers kunnen via deze link een nieuw wachtwoord opvragen. 
 

Ik heb problemen met inloggen, waaraan kan dit liggen?

- Je probeert in te loggen binnen het verkeerde gedeelte van de website. We kennen een werkzoekenden- en werkgeverspagina. De pagina www.meesterbaan.nl is voor werkzoekenden, scholen.meesterbaan.nl voor werkgevers. 

- De instellingen van je browser. Check even of je dezelfde problemen met andere websites hebt en wat je hier aan kan doen, dit is per browser verschillend. 

- De inloggegevens zijn niet juist. Een nieuw wachtwoord via deze link aan te vragen. 

Er zijn voldoende sollicitaties, hoe voorkom ik dat er nieuwe sollicitaties bijkomen?

Wanneer u voldoende sollicitaties heeft op de vacature kunt u de vacature 'offline' halen. Bij het wijzigen van de vacature zet u "Tonen" op "Offline". De vacature staat nog wel in uw overzicht, maar wordt niet meer aan de werkzoekenden getoond.

Hoe plaats ik een vacature?

Bij Meesterbaan kunt u vacatures plaatsen voor alle denkbare onderwijzende en ondersteunende vacatures op uw school. Dit doet u op de pagina "Vacatures" -> "Meesterbaan". U klikt op "Plaats vacature" en vult de velden in. De vacature wordt vervolgens op de website getoond.