FAQ


Documenten

Inloggen


Aan de linkerkant kunt u een keuze maken over het onderwerp waarover u een vraag heeft.

Tip! Bekijk ook onze instructievideo's

Hoe kan ik mijn inloggegevens op vragen?

Wanneer u het emailadres waarmee u staat ingeschreven nog weet, kunt u  hier uw wachtwoord op vragen.

Wanneer u niet meer weet met welk e-mailadres u bij Meesterbaan staat ingeschreven dan kunt u via het contactformulier uw gegevens opvragen. Vermeld bij uw vraag: uw naam en school. 

Ik heb problemen met inloggen, waaraan kan dit liggen?

1) U probeert in het verkeerde gedeelte van onze website in te loggen. Werkgevers kunnen inloggen op het werkgeversgedeelte van onze website.
2) Het kan te maken hebben met de instellingen van uw browser, bijv. dat cookies niet zijn toegestaan.  
3) Uw virusscanner staat het plaatsen van cookies op uw computer van onze site niet toe.
4) De datum/tijd op uw computer wijken (sterk) af van de juiste datum/tijd.
5) Het probleem wordt veroorzaakt doordat je onze pagina binnen het scherm van je webmail opent. Wanneer je in een nieuw browser window naar onze site gaat kan je inloggen.
6) U heeft niet de juiste inloggegevens.  Wanneer u de melding krijgt dat het e-mailadres en wachtwoord niet overeen komen kunt u klikken op “wachtwoord vergeten”. U ontvangt dan een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Bent u vergeten met welk e-mailadres u aan bent gemeld? Stuur dan even een e-mail naar helpdesk@meesterbaan.nl met daarin uw naam, de naam van uw school en uw telefoonnummer 

Mijn e-mailadres wordt niet herkend.

Vermoedelijk heeft dit te maken op welke website u probeert in te loggen.

Werkzoekenden worden bediend via http://www.meesterbaan.nl
Werkgevers worden bediend via http://scholen.meesterbaan.nl